JUSTE! :O

Publicerad 2010-04-01 22:05:20 i Din dröm, min vardag,

Haha de är ju 1 april idag :O fan hade glömt bort de helt! :/ haha aja har iaf inte blirvit lurad idag (vad jag vet iaf?) eller aa förutom min killkompis som smsa mig och bah ''jag ska byta namn'' och jag bah ''till?'' och då sa han bah ''hahaha april apirl'' haha oj vilket kul aprilskämt? haha jaja :) synd att jag inte kom på va de va för datum idag tidigare, fast de finns frf tid kvar på att komma på nått hehe ;)

Juste de är ju '''alla emos'' dag oxå, skärtorsdag XD mohaha!

Och juste (igen) mina småskykon va påskkärringar idag!..


Så typiskt min lellebror kan aldrig vara seriös på bilder ;) (JA en kille kan oxå vara påskKÄRRING!)
..

Btw, vad tkr ni om min nya design? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela