kul film :)

Publicerad 2010-04-24 23:23:06 i Din dröm, min vardag,

Kollade nyss klart på filmen, skit rolig tror den hette ''Its all about steve'' De handlar om en tjej som är hyper och pratar skit mycke och kan typ nästan allt som går på blinddejt med en kille som heter Steve och han tycker hon är helt sjuk i huvet och sen börjar hon typ stalka honom och allt asså hon gjorde så konstiga saker och allt haha kulkul!

Just nu sitter jag och kollar runt lite på datan och håller på att typ frysa ihjäl asså de är sjukt kallt i mitt rum och jag sitter med mitt täcke och de e frf kallt, tror nog att jag börjar bli sjuk(are) :/ aja ska krypa ner i sängen och kolla på lite tv och så nu, men jag skriver mera imorgon, puss och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela