läxor...

Publicerad 2010-04-09 13:29:42 i Din dröm, min vardag,

Hehej, vet ni vad jag gör? :) haha läxor! det är så inte likt mig men ligger efter lite :/ Håller just nu på med saker som skulle vara klart för veckor sedan! fast har inte så mycket kvar, håller på att läsa en bok på engelska och sen ska bara skriva lite citat och så från den, asså den är egenligen lätt läst, inte många sidor och inte så liten text, så om jag bara skulle tagit tid att läsa den när jag fick den skulle allt de här vara klart :/ blää jobbigt jobbigt! Men har ändå inget att gör nu iaf, har frf inga nycklar så kan inte gå ut förens nån kmr hem!
Aja skriver senare!♥

Kommentarer

Postat av: Natasha

Publicerad 2010-04-10 12:07:16

elin goes plugghäst älleh? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela