shiiit!

Publicerad 2010-04-08 13:13:24 i Din dröm, min vardag,

Hejhej, vaknade för typ 2 timmar sedan,

Asså när jag satt och åt frukost så va de nån som börja banka på min dörr så jag gick till fönstret för att se vem de va och de va nån gammal skäggig gubbe och han såg mig i fönstret och skrek typ hora till mig :S sen skrek jag tillbaka att han skulle gå iväg då började han skrika en massa annat till mig och försökte öppna dörren och allt sen jag ba om du inte går kommer jag anmäla och så tänkte helt ärligt precis ringa polisen men sen gick han! asså ärligt de är skit läskigt de är inte första gången de här händer förut för några månader sen hände nästan samma sak och några gr tidigare och alltid när jag är ensam hemma :(


 Aja idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inga nycklar så kan inte gå ut förens pappa eller nån kommer hem, så får väll kolla på tv och sånt tills nån kommer, inget liv lixom... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela