tidigt!

Publicerad 2010-04-07 08:37:22 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Kolla klockan, så jävla tidigt, men asså jag blir ju väckt typ halv 6/6(?) för jag tar ju tabletter, och nu kunde jag inte somna om så har legat vaken i typ två timmar -.- Fast jag är inte spec trött bara lite irriterad!
men när jag logga in på msn så hade min tjejkompis Sibel oxå vaknat såhär tidigt (fråga inte varför) så sitter och pratar med henne nu iaf :)

Aa iaf, bloggade ju typ inget igår men orkade inte hade inget att skriva om!
Iaf här kommer dagens planer..

Fixa mig och vänta på att syser ska vakna
Åka iväg och träna
hem och duscha och fixa mig
åka iväg och shoppa lite
hämta småsyskonen hos dagmamma
ta hand om dom tills pappa och bonusmamma kommer hem(samtidigt försöka plugga lite)
Äta middag
Ut!

Typ så kommer min dag se ut idag, men aa skriver snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela