Today :)

Publicerad 2010-04-04 18:04:51 i Din dröm, min vardag,

Hejsan :) Kom hem för ett tag sedan va ju med kusinen vi gjorde inte så mkt gick runt i affärer och skrattade åt ingenting och sånt haha ja hon och jag är såna asså när vi är med varandra kan vi kolla på varandra och bara börja skrattaXD Aa iaf när jag kom hem så höll dom på och grilla här hemma, mumms så till middag blev de grillat med potatis och sallad med avokado och grejer i :) snacka om att man fick sommar-kännslor^^!
Iaf ska snart åka över till mamma och hämta en sak och ska senare träffa Josefine och gå på bio :) shutter island tror jag den heter, vet inte riktigt vad de är för film men den är säkert bra :)
 Men skriver när jag kommer hem därifrån :)




Jag vet är skit ful idag, men men alla har sina bra och dåliga dagar;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela