Godmorgon!

Publicerad 2010-08-11 12:16:14 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Har precis ätit frukost och kollar nu på tv :)! 

Idag så är det en rätt så full dag, ska snart upp till centrum med mami och lillasyster och handla en ny kalender till skolan(som börjar om exaakt 6 dagar!!:() och en väska, sen kanske jag skulle klippa mig oxå, det blev ju aldrig av igår. Sen lite senarare så ska vi iväg och kolla på mami! Hon ska springa nått lopp, iformloppet tror jag det hette. eller hon ska gå säger hon ;) aa men vi ska vara där och heja lite på henne :D senare ska jag träffa kompis tror jag :)!
aa så kommer min dag se ut idag :)!
Men ska börja fixa mig lite!♥


Haha jag just nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela