Idag :)

Publicerad 2010-08-10 22:27:45 i Din dröm, min vardag,

Haha snackade nyss med en killkompis i tele riktigt hyperaktiv asså hängde inte med ett skit vad han sa XD Aja blev pigg iaf, har varit skit trött hela dagen typ^^

Men kom hem för ett tag sedan och har kollat på nån barnfilm med lillasyster och nu sover hon :) Så sitter bara vid datan och gör typ ingenting!

Va ju i stan ju blev ingen ny kajal för hittade ingen bra, asså jag har tappat bort min vita så måste köpa en ny!
Och sen så piercade jag mig oxå! I naveln skit fint! :D 
Aa sen åt jag mat och sen åkte jag och lillasyster hem!:)


Fint va?! Asså det är 100x snyggare i värkligheten^^ (Ingronera min köttbullsmage-.-)
 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-08-11 15:25:10

OMG va snyggt eliin! Sluta du har ingen köttbullemage de är skiit sexiigtg <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela