Igår!

Publicerad 2010-08-15 13:48:15 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Imorse när jag vaknade så satte jag mig vid tvn och kolade på hitta nemo^^ Haha ja vet jag är jätte töntig men tycker den är så söt :)!

Igår så blev det ingen the voice! Varken jag eller Jossan orkade ändå! Det är så många människor och så blir det bråkigt,trångt och sånt! Så efter jag hade varit på lite kräftskiva så mötte jag upp Jossan och vi gick runt och larvade oss som vanligt! Och sen runt 11 så gick jag hem till grannarna (som vi hade kräftskiva med) och där sjöngs det singstar och spelade rockband och så en massa prat jätte trevligt :)!


HHAHAHA Jag igår typ häst? XD!


Vi köpte såndär torkadmajs och kasta i luften och funga i munnen^^ Gick inte så jätte bra för mig då..

Jossan och Jag (NEJ jag tänker inte ta bort den!:D)

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela