kryyyp

Publicerad 2010-08-13 02:03:24 i Din dröm, min vardag,

Fyfan! Det är två getingar, tre nattfjärilar och en massa andra småkryp i mitt rum! Asså jag dör så jäkla äckligt! Vart fan dom kommer ifrån har jag ingen annaing! Okej jo dom kommer utifrån eftersom mitt fönster är öppet, men fan så jäkla många behöver inte komma in och stanna här inne och flyga runt och låta och skrämma mig! (asså jag är skiit rädd för småkryp!!) Kommer få panik! Och så är dom så jäkla dumma så dom flyger in i det fönstret som är stängt hela tiden!! Varför gör dom alltid så? Asså eeuw kommer få panik dom flyger jätte nära mig! så eeuw kommer bli en sömnlös natt bara för jag är så jäkla feg för små äckliga djur! :(!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela