Tre dagar :)

Publicerad 2010-08-09 19:18:19 i Din dröm, min vardag,

Heej! Bloggade inte igår för orkade inte!

Men iaf i lördags så va ju jag och Jossan barnvakter till min otroligt söta kusin :)! Hans föräldrar kom hem runt 12 tiden, sen gick vi hem till mig bara och kollade på tv tills vi somna typ^^

(söta kusinen♥)

Sen igår så spelade vi typ wii och andra ''vanliga'' spel, vi görde nått barngeni typ? Asså frågesport för barn från 7-12 och de va massa frågor som inte vi kunde!:O haha snacka om dumma^^!
Aja sen på kvällen var jag bara hemma.



Och idag så har jag och lillasyster kollat på film hela dan!  Haft Harry potter maraton! Nu har vi bara 6an kvar! Asså älskar dom filmerna! Och är skit sur för dom ja ju att den sista skulle komma nu i sommar men dom har ändrat de nu, den första delen kommer i november (asså den blev så lång så dom va tvungna att ha två filmer!:))och den andra i maj! Det är skit långt dit!

hehe aja nu ska jag äta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela