Juul fööörfaan :)

Publicerad 2010-12-25 14:40:08 i Din dröm, min vardag,

Gooodjul :).. eller igår va de julafton, men hann inte blogga då :P. men iaf, igår när jag vaknade så åt jag frukost sen så blev de lite paket öppning här hemma :D fick massor av saker men det absolut bästa var nog min nya kamera och ny mobil!! :D:D Rooooosa :).
Men sen gick vi över till mormor, super mysigt hade vi där :) det blev good mat och sånt, och mer paket :D! Och så självklart då Kalle Anka :D skrattar lika mycke varje år :P!

Men sen efter vi varit där så gick jag och mötte min älskling :) och så sov han här, myysigt!♥

Men bjuder på liiite bilder från igår :)..


Tomten o alla barn :) (jaa jag är frf barn :D)


Lillasyster och jag♥

Jag o Mami :)♥

Finns massa mer bilder men har nte dom på min kamera :P men lägger upp dom så fort jag får dom ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela