brist på rubrik? ;)

Publicerad 2010-02-23 17:11:02 i Din dröm, min vardag,

Hej hej, e sjukt trött känns som jag kmr somna vilken sekund som hälst,!
Iaf jag va ju hos läkaren, och han kollade mig och lite så han trodde också att de kunde vara stress som den förra sa men han va inte säker så han gav mig en lapp och så jag skulle gå till nått annat ställe och ta blodprov, men jag ska göra de imorgon bitti innan jag åker till skolan, Och om handleden visste han inte riktgit vad det var för fel men fick linda in den och sen om det inte blir bättre om några dagar skulle jag ta kontakt med honom igen. haha skulle egentligen simma imorgon med skolan men eftersom jag har bandage så behöver jag inte de! yes! asså hatar och simma eller nått sånt, asså vatten gillar inte att vara i vatten är lite små rädd för de!


hehe men sitter just nu vid datorn och nördar mig lite haha spelen på FB, förut tyckte jag dom va fett jobbiga töntiga lixom nästan alla spela dom haha men nu är jag beronde :D de är ju sjukt kul :)!

Men ska ner och äta middag nu jag skriver sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela