film :)

Publicerad 2010-02-20 16:15:56 i Din dröm, min vardag,

Kollade nyss klart på en film med lillasyster stora syster och hennes kille, haha en barbie film hah gullit!
Nu sjunger dom singstar så jag passade på och smita därifrån för jag hittade tre filmer jag inte sett på åratal okej två år kanske men tycker dom e skit bra! John Tucker must die, Sydney White och Stormbreaker!
Idag blir det bara hemma, man orkar inte gå ut nu när de är så mycke snö, fan vad jag önskar att snön bara försvan så jobbit, man kan inte gå nästan plus så är det is under snön så man alltid halkar! har frf ont i handleden från i måndags! juste måste till läkaren och kolla de!
Men ska kolla filmerna nu skriver sen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela