håret

Publicerad 2010-02-07 23:36:43 i Din dröm, min vardag,

Hallå! ;) är inte klar med håret än :O haha nej ska bara slinga det och de får jag väll göra imorgon! de är såådär snyggt nu, hehe men måste fixa de bra imorgon. Det är ju svårt att färga från kolsvart till ljusbrunt? och det är inte ens ljusbrunt nu, hehe.



asså det blev ju inte fult, ville ha de lite ljusare men imorgon ska jag slinga det hoppas de blir bra!
Men det är ljusare över mitt på huvet typ (vet inte hur jag ska förklara) och sen är resten mörkare, hehe aa men såg ni videoinlägget med min brorsa haha i slutet när man såg mitt hår då? de va så jävla fult, men det va baraför jag blekte det annars skulle de aldrig gå och få en annan färg i håret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela