home

Publicerad 2010-02-06 18:19:09 i Din dröm, min vardag,

Nu är man hemma då! jag träffade Josefine följde med henne och kolla en grej sen gick vi och köpte godis och grejer efter som det är melodifestivalen i kväll hehe :)!! aa sen gick vi upp till centrum åt sen shoppade vi lite ;) jag köpte inte så mycke en väska, örhängen, frans och ögonbrynsfärg! och ny hårfärg :) så imorgon ska Josefine hjälpa mig och färga håret :) och snart ska jag färga ögonbrynen och ögonfransarna själv hehe vettafan hur det kommer gå men men ;) Haha jag handlade min hårfärg inne på coop, i vällingby då och ni som har varit där ni vet det finns ju såna där automater som man slår in varan och så själv, aa när jag skulle betala så en av mina hundra lappar funkade inte så vi sa till jag bah ''hallå ursäkta men den här automaten vill inte äta min peng!'' haha fan vad pinsamt barnslig jag är ibland XD aa lite kul va det! värkligen dagens citat ;).



Nej jag ska inte färga håret blont det är bara att jag måste bleka bortfärgen jag har först eftersom jag har så mörk färg nu, och sen så tar jag andra, gud tänk om det inte blir bra :O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela