inget o göra

Publicerad 2010-02-10 20:08:52 i Din dröm, min vardag,

Vet ni hur jobbit de är att vara hemma i över en vecka och inte göra nånting? skit jobbigt! okej va ju ute lite i helgen men ändå! fan asså! men på fredag ska jag till skolan :) äntligen! haha gud vad säger/skriver jag egentligen haha jag längta till skolan? nej asså de är inte likt mig säger jag bara! men jag har så jävla tråkigt hemma, finns absolut ingenting att göra, kolla på tv? skit tråkigt går bara massa program man redan sätt! sitta vid datan? inga är inne så de ända man kan göra ä och typ blogga? och visst de är lite kul men kommer aldrig på nått att skriva, och visst jag smsar med folk och ibland pratar i telefonen men ändå! blä hatar o va sjuk! men somsagt så ska jag till skolan på fredag (tror jag hehe) men imorgon ska jag värkligen ta de lungt, vila hela dagen, fast kommer bli väckt typ halv 7? för att ta min medecin (nej inte för att jag varit sjuk länge, för en annan grej!) men sen får jag somna om :)! Iaf idag ringde Saris mig och fråga mig när jag skulle komma tbx till skolan och att hon sakna mig och så, det gjorde min dag! ärligt asså jag har värkligen underbara kompisar bara att jag inte träffat dom på ett tag! ja men iaf ska duscha nu! jag skriver sen♥


haha jag och Sara! asså aa den bjuder jag väll på hehe ;)

Kommentarer

Postat av: Hemlis

Publicerad 2010-02-12 11:12:26

Kattigt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela