It is not worth fighting for

Publicerad 2010-02-02 20:52:10 i Din dröm, min vardag,

Fy fan jag förstår mig inte på folk?! Jag vet att jag har gjort sjukt många misstag de senaste året men vafan för allt jag har gjort har jag sagt förlåt efter? jag har aldrig varit den människan som säger förlåt eller erkänner mina mistag! och jag har oxå blivit mycket snällare mot folk! Och jag hjälper alltid mina vänner och folk jag kanske inte känner så bra när dom behöver hjälp med vad som hälst! men vad för nytta? allt det här hjälper inte? jag får ingenting tillbaka! hur snäll jag än är mot folk så får jag ingenting! Jag kommer sluta vara så mot folk jag ska bli som jag va förut igen för jag tänker fan inte kämpa med att allt ska bli bra om jag ändå inte får stöd eller nått tillbaka! fattar inte folk värkligen! usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela