jag hissar :)

Publicerad 2010-02-05 19:50:54 i



Gina tricot's nya model
Okej om man kollar typ alla bloggar så har dom skrivit om gina's nya model och alla tycker att den förra va så mycket bättre och så blabla så aa jag ska väll också ta och skriva lite om de hehe! jag tycker att den nya är såå mycke bättre! hade tröttnat på den andra, och hon är så mycke sötare och YNGRE! så jag tycker de va bra att dom bytte! plus det är finare när modeler är lite mörkare tycker jag :) så jag hissar gina's nya model :)

Lösögonfransar 
Dom är ju skit bra! jag använder dom inte varje dag då men dom gångerna jag är ute på kvällarna eller bara med kompis och så alltså dom ändå gångerna jag inte använder det är väll i skolan och när jag tränar och så, men jag tycker iaf att det är sjukt snyggt och det kladdar ju inte som mascara gör -.- så ja därför hissar jag de! det ändå negativa är väll att mitt lim börjar ta slut hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela