kollar på Vampire Diares!

Publicerad 2010-02-25 20:39:11 i Din dröm, min vardag,

Kollar just nu på Vampire Diares,♥ so mutch love to Damon :) såå j*vla snygg :D! 

Iaf mår inte så bra just nu, inte att jag är sjuk utan mår bara allmänt dåligt, altså är lite nere orkar ingenting, känns som allt är skit! Jag som va så himmla glad under dagen idag.. Aja ska inte klaga här!

Imorgon är det skola som vanligt första lektionen engelska,sen svenska sen svenk/engelska (riktig chill lektion, tare bara lungt och småpratar jobbar typ inget) sen lunch sen bara syslöjd, sen slutar jag och då ska jag och syster träna sen ska jag vara med kompisar :)!






Men nu börjar det igen får inte missa en sekund :D!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela