Läkaren kommer erkänna!

Publicerad 2010-02-07 11:47:07 i Din dröm, min vardag,




Jag läste på en av mina favoritbloggar i veckan, Minnesbloggen för Michael och jag läste det här:

Michael Jacksons läkare Dr. Conrad Murray är beredd att erkänna att han - ofrivilligt - dödade Michael Jackson. Åtal mot läkaren kan komma att veckas redan den här veckan. Enligt polisen har Murray i förhör erkänt att han injicerat Michael Jackson med narkosmedlet propfol. Även obduktionsrapporten har bevisat att Michael dött av akut propofolförgiftning och polisen klassificerade stjärnans död som mord, alternativt dråp. Murray har hela tiden nekat till anklagelserna men enligt uppgifter till CNN inatt så ska doktorn nu vara redo att överlämna sig själv när åtalet blir offenligt. TMZ:s källor uppger att åtalet kommer redan imorgon och att läkaren då kan gripas direkt om han inte ger upp.

Källa: Jacksonthrill

Jag vet inte vad jag ska säga, jag blev helt tom. Det är ju helt riktigt att vi inte kan säga något eftersom vi inte pratat med läkaren i fråga, det som skrivs i tidningarna kommer vi nästan aldrig att få veta att det är sant till hundra procent. Michael i livet hatade ju pressen som vi trogna fan vet och allt som skrevs om honom. Jag kan inte annat än stå på Michaels sida hela tiden. Alla dessa världsstjärnor som Michael eller Elvis etc. levde ju ett hårt liv och för att prestera på topp blev deras hälsa och psyke inte det bästa med tiden. Alla här i livet dör någongång bara att vissa måste dö lite för unga. We miss you and we will allways do

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela