läxor

Publicerad 2010-02-15 19:01:10 i Din dröm, min vardag,

Helloj! ;) är på lite bättre humör nu men har ändå skit ont i handleden måste kolla upp det! iaf just nu gör jag lite läxor, hemkunskapen och tränar lite inför nationella som jag ska göra på onsdag och så lite matte ska jag göra snart :)! iaf imorgon så är jag ledig! skönt, fast jag va i skolan första gången idag på två veckor, haha! 
Iaf just nu håller jag på o ladda ner Chris Browns nya album!! :D:D:D! haha e överlycklig den kom ut igår! asså han e min man, bara så folk vet^^:D!
aa iaf ska plugga vidare nu skriver sen :)♥


'
jag just nu:)

 

Kommentarer

Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes tävling pågår :)

Publicerad 2010-02-16 11:20:49

Allt bra med dig idag då ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela