lite om min dag :)

Publicerad 2010-02-13 15:21:46 i Din dröm, min vardag,

Hallojsan! ;) hehe, idag vaknade jag som vanligt runt 7! fyfan vad jobbigt typ den tiden jag alltid måste vakna nu hela tiden? aja bättre de än att inte få i mig den medecin jag behöver! aa så fixade jag mig och så sen åkte vi till globen! handlade present till min kusin som firas imorgon! :) sen kollade vi runt lite! glömde mitt kort hemma :( haha så typsikt mig! så glömsk -.- aa men fick pengar sen av Torun, och så köpte jag en tröja/tunika bara, orkar inte ta bild och visa den va inte så speciell svart med lite puffärmat aa ni vet en såndär från hm? aa sen handla vi mat och åkte hem! Idag ska det grillas! mumms! ;) aa men sen har jag bara varit hemma inget och göra!
Men sen ikväll är det ju melodifestivalen igen! wihuuu! haha beroende av de, men fan en av mina drömmar är och få va me där nångång men jag vet att de aldrig kommer hända! haha kan inte sjunga asså! ;)
aa men jag skriver senare ;)


(jag tagen i bilen idag ;) heh)

Kommentarer

Postat av: sanne-madeleine

Publicerad 2010-02-13 17:08:35

hejsan allt bra? söt bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela