Måste få skriva av mig lite!

Publicerad 2010-02-18 22:52:43 i Din dröm, min vardag,

Mitt liv är helt förstört,! vill bara byta de, eller iaf starta om från början! orkar inte mer, har gjort så många misstag, har så himmla många problem, både stora och små, känns som jag inte kommer klara av mer.
Jag hör folk snacka på tb eller i skolan om sina såkallade ''problem'' okej dom kanske tycker det är problem för dom men de är fan inget gämnfört med mina! Jag menar dom har de jobbit för dom är oroliga för sina betyg lixom dom får vg blir de värsta problemet för dom vill ha mvg? lixom och? jag typ dansar av glädje om jag får g! men de va inte de jag menade! lixom dom tycker att de är problem? kolla mina problem! okej kan tyvär inte skriva dom här för privata för att nämnas för folk som inte als känner mig, ja iaf stör mig så mycke folk som gråter för ingenting dom har vart med i små gulliga bråk med små örfilar hit och dit! (patetiskt tycker jag bara!) och tycker dom får värsta problemet? och sen visst alla har sina probelm både stora och små problem men jag stör mig värkligen på det! och jag vet de finns folk som har likadant som mig såklart men det är ju inte sånt man hör! men orkar inte vill värkligen starta om mitt liv, hindra mig från att göra allt jag gjort! och folk värkar inte fatta! folk som känner mig bra mina närmsta vänner dom är som ända som förstår mig för dom har liknande problem! men de gör också så jag beter mig på ett ett visst sätt jag gör ibland, jag tänker inte på de bara gör de! gud de går inte! orkar inte mer mina problem asså! men somsagt kan inte skriva dom här, går värkligen inte! shit jag borde fan börja skriva ''dagbok'' där jag faktiskt kan skriva in precis allt!



Bara för jag ler och skrattar så betyder det inte att jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela