Min dag,

Publicerad 2010-02-24 20:40:50 i Din dröm, min vardag,

Hej hej, just nu sitter jag och gör lite läxor, gjorde precis klart en hemkunskaps uppgift som ska lämnas imorgon och pluggat lite för matte provet imorgon, och nu håller jag på och läser en bok på engelska måsta läsa klart den och sen välja ut 7 citat (tror jag de va) och skriva lite om dom, gud vad jag längtar till lovet just nu!
Juste ni vet SO provet jag gjorde igår? Iaf fick godkänt på den trodde inte de känndes inte bra när jag gjorde det, så e lite glad nu :)!



Men ska fortsätta snart ska bara berätta lite om min dag :) Åkte ju och tog dom där blodproven usch de såg ut som dom tog jätte mycke blod från mig:( Iaf sen åkte jag till skolan skönt att tunnelbanan funkade, även fast jag fick vänta på den i nästan en halv timme hehe, aja sen va jag i skolan som vanligt då sen sista lektionen då jag egentligen skulle simma åkte jag och en tjej kompis till simmhallen och sa till vår lärare att vi inte skulle vara med, så vi fick åka hem. Träffade Sofie va med henne ett tag haha fan vad kul har saknat henne så :) Aa sen åkte jag hem kollade på tv och åt middag och gjort läxor :)! Ja så har min dag sett ut, inget spännande har hänt haha! ;) Men ska fortsätta läsa nu ! :)



♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela