min dag?

Publicerad 2010-02-09 20:34:54 i Din dröm, min vardag,

Hej hej bloggen! Imorse åkte jag till skolan kom väldigt mycket försent för jag kunde värkligen inte gå upp imorse hade så jävla ont i huvet o magen så jag börja gråta plus hosta skit mycke och mådde illa! men jag åkte till skolan eftersom jag skulle gjort nationella men jag kom sent, men min lärare sa att hon inte tror jag skulle klara av det idag eftersom dom gick egenom massa saker förra veckan så hon gav mig texter jag fick ta hem och läsa så jag kunde göra ett annat prov på de sen när jag blir frisk! så jag åkte hem sov sen vaknade jag och passade lillebror (han är också sjuk, så han och pappa va hemma idag) medans pappa åkte och handlade lunch! sen åt jag och somna sen kolla jag tv sen somnade jag igen haha sen åt jag middag, och nu vet jag inte vad jag ska göra vill sova men kanske inte somnar i natt då eftersom jag somna skit tidigt igår och sovit nästan hela dagen, så ska försöka hålla mig syselsatt (eller vad de nu heter?) på nått sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela