nån lista

Publicerad 2010-02-08 20:21:54 i Din dröm, min vardag,

När är du född: 1994
Bor: sthlm
Familj: mamma+hennes man, pappa+hans fru tre systrar en bror
Gillar: mkt
Favorit plats att äta på: Hemma
Gillar: / älskar
Bästakompis: har många :)
Känsla just nu: trött och besviken
Varför: trött för jag e sjuk, besviken på en såkallade ''vän''
Favorit mat: vet inte nudlar?
Vad har du på dig nu: Pyamas
Vad för smink har du på dig nu: Inget
Vad för smink brukar du ha: foundation puder mascara ögonskugga
Har du druckit: aa
Är du stolt: va?
Ska du fortsätta dricka: eeh asså klart man dricker nångång lixom?
Har du rökt: nån gång kanske
Har du rökt vattenpipa: aa
Har du snusat: testat (never agin)
Är någon kär i dig just nu: aa :)
Vem: fett fittigt om jag säger haha!
Har du haft sex: -
Har du gjort andra saker än sex: -
Vill du ha sex: inte just nu
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: typ
Håller du vad du lovat: ibland
Har du dåligt självförtroende: vet inte?
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: -
Har du lust att äta jordgubbar just nu: haha OM jag har!
Saknar du någon just nu: aa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela