sitter på pappsens jobb :)

Publicerad 2010-02-23 13:31:34 i Din dröm, min vardag,

Hej hej, just nu sitter jag på pappas jobb och väntar medans han fixar lite grejer.
Vi ska åka iväg till läkaren snart, och kolla upp vrf jag är så sjuk så ofta och min handled! har fortrarande ont i den!

Efter jag hade skrivit det senaste imorse så gick jag iväg till busshållsplatsen stog och vänta ungifär i 20 minuter det åkte förbi 5 bussar som va proppfulla! och så va de lite då och då bilar stannade och fråga om några ville ha skjuts för de va fullt vid busshållsplatsen, men jag väntade vill inte åka bil med några jag inte känner lixom? hehe, men sen när bussen kom så tog det över två timmar att åka från vällingby till alvik! det tar en kvart i vanligafall, snacka om att jag va irriterad, sen kom jag till skolan kom typ efter halva andra lektionen hade varit satt och pratade med en tjejkompis :) sen efter de hade jag SO prov gick väll lite sådär men men,  sen åkte jag hit det gick mycke fortare iaf! :) Eftersom jag åkte hit direkt så han jag inte äta lunch, håller f*n på att dö av hunger :O!

Men nu är pappa klar tror jag, så ska åka iväg nu, skriver sen när jag är hemma :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela