sjuk,

Publicerad 2010-02-02 15:15:24 i Din dröm, min vardag,

Är sjuk! har varit hemma hela dagen!
Min låtsas mamma väckte mig typ 6, ifall jag skulle till skolan men hade så jävla ont i huvet kunde inte göra nått så jag stanna hemma sov en stund sen vaknade jag och hade frf jätte ont i huvet och svettades skit mycke :O sen kollade jag på film med mina småskyskon (altså min lillebror är sjuk så han och min lillasyster och låtsas mamma är hemma!) och sen åt jag sen sov jag och vaknade för ett tag sedan, har fett ont i huvet! asso de känns som mitt huvud väger 10000 kg :O asso kan knappt hålla de uppe och så :/ och så mår jag illa, har ätit massa huvudvärkstabletter men de funkar ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela