The Hills

Publicerad 2010-02-03 17:18:09 i Din dröm, min vardag,

Ligger i sängen och kollar på The Hills!♥  haha ännu en till serie jag älskar ;)
Min storasyster va också hemma idag visste inte de hörde att nån satte på tv i vardagsrummet blev fett rädd först haha men så va de bara hon, hon har tydligen varit hemma hela dagen :O! haha!
Iaf har ont skit ont i huvet och mår illa frf! och nu är mina småsyskon och pappa hemma också, min lillebror skriker och så pratar pappa skit högt typ? aa iaf skit jobbigt dom låter fett mycke skit jobbigt!! asso jag behöver fan vila för att bli frisk men de är fan omöjligt hemma hos mig!! orkar inte vara hemma en dag till men om jag mår lika dåligt som imorgon som idag så måste jag det, för idag skulle jag aldrig ha orkat vara i skolan!! mår så jävla dåligt asså! aa men ska kolla lite tv och ta det lungt nu, jag skriver sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela