Godmorgon

Publicerad 2010-02-11 09:47:51 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Idag blev jag ju väckt runt 7 tiden, tog min medecin asså de är bara ett litet typ piller(?) jag ska äta varje morgon, och jag måste äta nått annat innan för att annar spyr jag typ? aa iaf och jag blir alltid pigg av att äta så jag kunde inte somna om haha! så jag kollade på tv all of us! en av dom bästa serierna! haha lilla Bobby ni vet lillkillen som e med där? han e så jävla gullig och så skön! hehe!
men just nu kollar jag på Rachael Ray på trean! :)

Asså de är skiit kallt i mitt rum seriöst och inga fönster är öppna och jag har elementet på typ högsta men ändå är de så kallt :( brr usch! hehe aja här kommer lite trötta morgonbilder på mig ;)..



Men ska gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet nu , skriver mer senare ♥

Kommentarer

Postat av: jenna

Publicerad 2010-02-11 10:51:38

fiiin osminkad :o :D

Vad tycker du om min nya header?

http://jennaoberdieck.blogg.se

Postat av: HATER

Publicerad 2010-02-11 10:53:27

FETT FUL!!!!!TJOCKIS!!!!

Postat av: chris

Publicerad 2010-02-12 23:19:25

eeeey elin låteru henne kalla dej tjockis bree:O

Postat av: elhun

Publicerad 2010-02-12 23:42:29

chris är du dum :O nej har kollat henne ip och grejer fan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela