stannar nog hemma imorgon också,

Publicerad 2010-02-03 20:44:09 i Din dröm, min vardag,

Fett seeg dag asså, men mår fan inte bättre, sämre fan! tror jag är hemma imorgon också! och då ska jag inte göra nått! ska inte sitta vid datan, tvn och så ska jag inte ha på min mobil (då kanske jag inte har lika mycke huvudvärk!) dricka mycke the så jag inte har ont i halsen och sånt! men inte tvn och datan eller iaf inte datan de kanske är den som är värst eftersom man sitter nära en skärm och så aa de e ju inte bra när man har ont i huvudet! så aa kommer inte blogga imorgon då!
Men iaf just nu pratar jag i telefonen med Amaz bebosh, saknar han skit mycke, han flyttade till södertälje typ när skolan började efter sommarlovet 2009, saknar han fett mycke! va med han typ hela sommaren och så bara flyttade han! -.- och han är typ aldrig här och hälsar på, men snart nångång ska jag åka till han:).
 
Hehe tömmde min gammla kamera, o hittade lite bilder från när jag va på hockey med storasyster och små kusinerna :) lägger inte upp alla bara två kanske orkar inte hehe ;)

Jag skriver snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela