26 januari ;)

Publicerad 2010-01-26 20:17:59 i Din dröm, min vardag,

Hejsan! Idag så va jag i skolan typ två lektioner bara sen gick jag hem för mådde skit illa, hade sprängande huvudvärk och hade skit mycke fu*king äcklig mensvärk, när jag kom hem tog jag alvedon bara sen somna jag och sen när jag vakna gick jag och mammsen till läkaren, jag hade typ ont i huvet och mår illa för jag är stressad? men ändå har haft huvudvärk asso att den kommer och går (vet inte hur jag ska förklara men skit samma) sedan december och mått illa på samma sett sen november så jag tror inte det? plus när jag tar det lungt typ är hemma hela helgen och så har jag frf ont så det kan inte va stress? aja läkaren vet kanske bättre men ändå, men han sa att vi skulle ringa nån sjukgymnast eller vad de nu heter, aja sen gick jag och mammsen runt i centrum handla lite och så sen åt vi middag och nu sitter jag bara vid datan :) inte så jätte rolig dag men men,
Snart ska min killkompis Fabian ringa, yees han kanske piggar upp mig lite :) men skriver senare ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela