Lite om idag :)

Publicerad 2010-01-28 17:55:20 i Din dröm, min vardag,

heej :)! kom hem nyss :) varit i skolan idag :/ hehe aa sen så va jag ju hos pappas fru på hennes jobb lite mysigt sådär satt och pratade :) Sen va jag på mötet, va inte så farligt som jag brukar tycka men höll på och somna lite, asso jag kan inte koncentrera mig när folk pratar länge jag börjar tänka på annat? aja sen så åkte jag hem, ska bara äta middag snart sen ska jag på dans!
Iaf hade ju matte prov idag, så fucking jobbigt det är sådär A-del och B-del första delen kunde jag ganska bra faktiskt men sen B-delen som jag tycker är svårare gick det inte så bra gjorde ett tal sen fattade jag inte mer så skrev bara nått! men tror iaf att jag kan få G :)

 hehe knaz bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela