29 januari :)

Publicerad 2010-01-29 23:22:13 i Din dröm, min vardag,

Hejsan :)! Idag efter skolan va jag en stund med Denise och Nattah haha inget slår våran humor asso ;D
Vi handlade present till bästaste Vincet (som fyller 18 om 4 dagar!) haha troo mig han kommer bli sjuukt glad :) sen va vi hemma hos Denise ett tag sen tagga jag hem satt vid datan sen kollade jag lite gymnasium med mamma hittade några jag vill kolla lite, sen kollade jag lite i ellos katalogen hittade massa fint! kanske ska beställa. Aa sen har jag ätit, och kollade nyss på film, ska kolla på en annan nu sen ska jag sova, jag är sjukt trött har inte fått sova ut på hela veckan fan! kanske skriver innan :)
Bjuder på en bild på mig och Tora sen en bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela