Godmorgon!

Publicerad 2010-07-17 13:10:11 i Din dröm, min vardag,




Godmorgon! Shiit vad trött jag är! Jag somnade runt 4 tiden, för det var så varmt i rummet och så var det nått äckligt djur på mitt tak så låg och kollade på den i nån timme tills den äntligen flög ut ur fönstret! Haha, alltså är skit rädd för små djur typ insekter och sånt^^
Aja har precis käkat ''frukost'' och ligger nu bara i sängen och kollar runt lite på datorn! Idag är det inte alls lika fint väder men det är frf varmt och det ska tydligen regna ikväll :O Så aa får väll se vad jag hittar på idag.. Snackar iaf just nu med en killkompis om att kanske träffas ikväll? Men nu under dagen vet jag inte vad jags ka göra, tror nog jag blir hemma bara om inget annat dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela