haaj!:)

Publicerad 2010-07-01 21:21:18 i Din dröm, min vardag,

hehe han inte med nått till inlägg imorse :P Men iaf idag efter skolan så gick jag till UM gick aldrig igår, glömmde de -.- Aa men iaf bra att jag gick dit behöver inte oroa mig längre! Aa men sen träffade jag Ronja och vi gick hem till Sibel va där en stund sen drog vi till hennes kusin, va där ett tag sen åkte jag hem :) Sen har jag bara varit hemma. Varit väldigt grinig och trött. Och nu är jag lite små sur på pappa, han håller på att fixa vårt badrum och har stängt av vattnet på övervåningen och tagit bort duschslangen och så -.- Och jag BEHÖVER duscha NUU! Känner mig skit äcklig :S Och vill inte precis låna grannarnas dusch? Aja får be pappa skjutsa mig till mamma imorgon bitti -.-! Men aa nu ska jag kolla på tv :D!♥

Jag vet min blogg e skit tråkig just nu men har inga bilder :O måste bli bättre på att ta ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela