HEJ!

Publicerad 2010-07-25 15:10:25 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Vaknade för ett tag sedan! Jag vet har sovit jätte länge, men såg en skit läskig film igår så kunde typ inte somna, hehe^^

Iaf va ju på kryssning, kul va det! orkar inte skriva om det men bjuder på liiiite bilder!
Ingen hade kamera med sig men vi tog liite bilder med mobilen :)..


haha aa ibland får man bjuda på sig själv lite!;)



Min data är jätte seg så orkar inte ladda upp fler bilder -.-

Aa men iaf igår när vi kom hem så träffa jag Jossan och vi gick på bio, Shrek nu och föralltid! :D skit bra ju :) sen åkte jag bara hem, det regnade skit mycke,! såg typ ut som jag precis hade badat när jag kom hem :O!

Kollar nu på MTV,CRIBS! Så jag skriver sen:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela