Idag :)

Publicerad 2010-07-08 21:14:08 i Din dröm, min vardag,

heej :) Kom hem nyss, va ju i kista ett tag :) Blev lite shopping där, och sen åkte vi vidare och handlade lite mat och smått till helgen, då vi ska till Danmark (skriver mer om det senare), sen åkte jag till pappa och hämtade saker.

Idag har det varit en såndär dag som varit så lång så det kännts som typ två dagar? Hehe fasst det har varit mysigt idag, förutom provet då, men skit samma :P Men fick ju hem papper om gymnasie, så om jag inte får g nu i matte så kmr jag iaf in på fyshuset, visst IV men ändå kan vara kul börjar ju mode och Make up då ju ;)
Aja men nu ska jag kolla på tv, orkar inte gå ut idag, skriver sen :)

Det jag köpte..


Tubtopp och stor Tshirt från HM



Capri byxor från Cubus och Shorts från New yorker


Bikini från New yorker!

Blev inte så mycket men lite och jag behövde faktiskt dom! ;)


Och idag var det oxå en såndär ''fuldag'' lixom kolla på mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela