:)

Publicerad 2010-06-30 07:53:37 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Bloggade inte mer igår för orkade inte, när jag kom hem va jag helt slut, så käkade middag sen kollade jag och bonus mamma på film, ''Har du hört ryktet om Morgans'' Den va rätt rolig men jag trodde att den skulle vara roligare :P
Men innan så va jag ju skolan (Suck) Sen träffade jag två killkompisar, och vi gick ner till kaanan men jag badade inte så satt och kolla på när dom gjorde de, men min killkompis hälda mara vatten på mig -.- blev skit blöt! haha! Aa men nu ska jag iväg till skolan, efter så ska jag till ungdomsmottagningen och kolla en grej sen vet jag inte riktgt om jag ska träffa kompisar eller åka hem? Hehe aja får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela