25 mars!

Publicerad 2010-03-25 21:55:15 i Din dröm, min vardag,

Hej hej :) Kom hem för ett tag sedan! Har varit i stan med mamma och handlat present till storasyster som fyller år på söndag!! Handlade också skor till mig, tre par vanliga tygskor i olika färger, och sen va jag och mamma as coola och köpte likadana röda converse ;D! haha!
innan vi åkte till stan så va de utvecklingsamtal, gick rätt bra dom sa samma sak som sagts på alla utvecklingsamtalen dom senaste två åren, komm i tid, plugga mer och sånt, men ska försöka klara de! det är ju faktiskt bara 9 skolveckor kvar, så de är bara kämpa :)
innan utvecklingsamtalet så tränade jag med två tjejkompisar, och innan de intagningsprov!
De som har hänt idag inte så mycket men så är mitt liv, haha! nej men seriöst de ända jag typ gör på vardagar är skola,träna,kompisar,data? och helger hemma eller ute med kompisar? okej de kanske är normalt och så men de känns så lite, typ som jag inte gör nått om dagarna? aja kanske bara jag som tänkerlite konstigt (brukar vara så^^)

Men nu ska jag ta och glo lite tv :)!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela