27 mars

Publicerad 2010-03-27 23:56:44 i Din dröm, min vardag,

Hejhej, idag sedan sist så har jag faktiskt inte gjort så mkt, städade klart i rummet gick iväg och handlade lite med mammsen sen hem kollade på tv och sov ett tag sen middag sen fixade jag lite saker till min syster! de är typ så min dag sett ut. När jag va och handlade hade jag sjukt ont i huvet kunde knappt stå höll på att tappa balansen flera gånger, och kunde knappt se allt va helt suddigt :S, och jag får inte äta alvedon för min läkare för jag har atgit för många för många så om jag tar igen kan de bli nått fel på min lever, aa iaf och vi hade inget annat hemma, så drf gick jag och sov ett tag sen när jag vaknade var huvudvärken borta :)
Pratar iaf just nu med en killkompis i tele, men ska snart avsluta de och försöka sova, känner att jag inte fått så mycke sömn dom senaste dagarna, fast jag sovit rätt mycke?

aja skriver imorgon puss och godnatt :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela