Gårdagen o lite vad jag ska göra idag :)

Publicerad 2010-03-21 12:41:52 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon!♥

Bloggade inte igår för hade inte tid ;)
så ska skriva lite snabbt om gårdagen..
Jag och mina systrar och kusinerna hade fått av mormor i julklapp att gå på grease konsärten så vi va där och kollade på den, den va riktigt rolig, satt o asgarva hela tiden, messt jag och storasyster men min lillasyster som e 7 fattade kanske inte alla skämt (ni som har sett den fattar nog vad jag menar;) ) haha sen efter de så träffade vi mormor mamma och mina kusiners mamma och gick och tog en dricka på nått ställe och pratade sen åkte dom hem och jag gick ut och träffa kompisar hade as kul :)
träffade Sibel och Tasana som jag inte träffat på sjuukt länge!! men ska va med dom i veckan nångång :) Ja de va väll de som hände igår (som kan nämnas i bloggen) men hade en väldigt mysig dag :)!



Och idag så ska jag och familjen hem till mina kusiner och fira lillkusinen Oliwer som fyller år :)!♥ Och andra släktingar kommer så de kan nog bli mysigt också :)
Efter jag varit där så kanske jag ska ut och träffa en killkompis och får se vad som händer då, men ska inte vara ute så länge idag, måste göra lite skolsaker jag ligger efter med!

Men nu måste jag sminka mig och leta efter kläder jag ska ha på mig idag! :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela