godmorgon :)

Publicerad 2010-03-31 07:55:16 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon bloggen, nu ska jag snart iväg till skolan :) sen efter skolan så ska jag shoppa lite :) sen nog bara hem och plugga, ligger ju efter lite :/
aa iaf igår bloggade jag aldrig ju, men hände inte så mycke efter skolan åkte jag och träffa några kompisar sen tränade jag sen åkte hem till mamma och hämta saker och åkte över till pappa ;) sen kom jag på att jag hade glömt lite saker så åkte tbx till mamma och sen hem igen och bara kolla på tv ;)
Mitt rum här är klart :D de är skit fint! (lägger upp bilder sen!)

Men nu måste jag iväg, :)



Puss :)♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-02 09:15:04

Varför ser dina webb bilder när du är hos din mama och din pappa intee lika dana? dom duhar hos din pappa är finare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela