''helt slut''

Publicerad 2010-03-18 21:55:23 i Din dröm, min vardag,

Är heltslut!  Har pluggat massa matte och har nästan läst klart en hel bok och jag va typ bara på tredje sidan när jag börja och nu har jag typ bara så mycke kvar :) snacka om trött man blir av att läsa! haha asså jag brukar inte läsa så mycke eller plugga överhuvudtaget ;)

Men just nu kollar jag på yesman och pratar med Ibbe i tele, men ska snart sova måste vara pigg imorgon ska ju på intagnongsprov, är faktiskt inte så nervös som mina kompisar har varit, asså de ända jag oroar mig för är att jag ska dansa balett imorgon också, och de är jag inte såå bra på hehe ;) men sen så ere massa andra danstilar som jag är riiktigt grym på, ;) haha så de kommer nog gå bra :D

Men jag skriver mer imorgon ska stänga av datorn nu!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela