på Toruns jobb :)

Publicerad 2010-03-02 14:53:02 i Din dröm, min vardag,

hej hej, sitter just nu på Toruns jobb, hon fixar te till oss nu så passar på och snå datan lite hihi :)
Vi åt lunch för ett tag sedan sushi :) och sen gick vi till hennes jobb och har suttit och pratat bara och kollat på lite roliga mejl hon fått, mysigt mysigt!
Hann inte uppdatera imorse för hade lite brotom, fick lite panik vaknade ganska sent och skulle duscha och grejer, hittade inget att ha på mig så satte bara på mig några jeans och nått linne, gud jag behöver värkigen kläder! men ska stor shoppa på lördag :D Ja iaf men ska inte ha hennes data länge till hehe men ska snart gå här ifrån och då ska jag träna, :)
men skriver när jag kommer hem :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela