idag,

Publicerad 2010-03-01 23:41:16 i Din dröm, min vardag,

hej hej, ligger i sängen och kollar på scrubs :)
Iaf idag så åkte jag och Josefine till globen, kolla runt lite åt sushi, och den där jävla saken (josefine asså) tvingade mig åka den där sky view? (stavas?) jag trodde ärligt jag skulle dö, för de första de va ju sjukt högt, för de andra den skakade då och då och för de tredje så va det några barn som åkte samtidigt som oss och hoppade? blev skit sur, va fan rädd trodde den skulle gå sönder, och josefine som ska föreställa sig min kompis bara stog och flina medans jag typ höll på och dö -.- haha okej skulle väll ha ångrat de om jag inte skulle gjort de för de va en uplevelse ja asså kolla på typ hela stockholm och så för man såg allt men ändå! haha aja hade mysig dag idag iaf :)
När jag kom hem bakade jag muffins va så jävla sugen på de :) och kollade på tv med familjen :) riktigt mysigt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela