min dag!

Publicerad 2010-03-19 20:08:07 i Din dröm, min vardag,

Hejhej bloggen, jag börjar bli sjuk, mår skit dåligt är försklyld och har ont i magen :( aja men lite om min dag då..

Va först på intagningsprovet, gick väll sådär, asså jag va jätte trött och seg så hängde inte med hela tiden :/ fan lite besviken på mig själv för jag vet att jag kan bättre!! aa iaf va inte så jätte nervös som jag trodde jag skulle vara men va rätt lungn faktiskt :), sen efter man hade dansat så va de interjuver och sen gick jag och en annan tjej som va där till tunnelbanan, haha vi hitta inte ut från skolan först, gick typ överallt och såg helt förvirrade ut ;P

hehe aa men sen åkte jag bara hem och sov sen hämtade jag lillasyster från skolan och sen träffade jag min tjejkompis va med henne sen åkte jag hem och har bara kollat på tv, orkar typ inte göra nått ska bara sitta och nörda mig vid datorn resten av fredagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela