igår :)

Publicerad 2010-03-05 13:29:35 i Din dröm, min vardag,

Hej hej var nyss och tränade, sköönt! :)

Iaf igår va ju jag och Jossan och kolla på Tokio hotel, asså jag har typ alltid sagt att dom e ''emo'' och allt men de e bara för jag aldrig riktigt har lyssnat på dom,  men fyyfaan vad dom va bra!! :D! hade askul! 

De ända ''felet'' (eller vad man nu kan säga) va att det stog en fet jävla brud framför oss som viftade håret på oss asså innan de började och putta bort oss med sin feta röv -.- blev fett sur! asså jag brukar alltid flytta undan folk på konsärter för at få bra plats och så när jag har ståplats,(haha asså bara gå på folk ;P) aa men hon bara ställde sig framför oss, så jag skulle putta till henne lite för hon va helt ivägen haha och då flög jag tbx haha skit kul började fan asgarva, okej ska inte va taskig men vafan hon putta mig och hon stank svett och allt så sen när de började så ''råkade'' jag dra henne i håret och ''råkade'' slå henne i huvet :) men sen så ställde vi oss på lite längre ifrån :)!

Vi åkte typ skit tidigt, men vi stog i kön i en halv timma sen orkade vi inte mer så vi gick in i globen city och kolla runt lite och köpte lite grejer i DIF butiken till pappa :) sen åt vi och satt och pratade och åt lite mer och pratade änu mer, och sen så gjorde vi lite busigheter haha vi är såå barnsliga ibland :D.
Aa men sen när dom släppte in så stog vi i kön skit länge och höll på och dö för de va så kallt sen när vi äntligen kommit in lämnade vi in våra jackor och så aa sen väntade vi tills dom började och sen höll konsärten på och höll på och dö :) haha aja sen efter hämtade pappa oss, skönt så vi slapp tränga oss på tunnelbanan :)!
de va typ de hade iaf sjuukt kul :)!

 DOM VA AS BRA! HAHA OKEJ ÄR KÄR I DOM NU :)!!♥





Jag innan när vi väntade på att dom skulle börja släppa in, sen jag och Jossan precis innan de började! :D

Men ska hoppa in i duschen nu skriver sen :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela