God ehm middag? :)

Publicerad 2010-05-09 12:45:46 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Vaknade för några timmar sen, så aa okej kanske inte morgon ehm godmiddag? hahah aja skit samma! ;)
Ligger i sängen och kollar runt på datan lite och de har jag gjort i nån timme nu medan pappa och Torun har fixat i mitt rum dom har tagit upp ny byrå och lite sånt, och nu håller Torun på och lägga in mina kläder i min nya garderob, haha jag kanske borde hjälpa till istället för att ligga i sängen och lata mig?(A) hah aja men iaf snart är mitt rum klart då, ska bara sätta upp lite grejjer på väggarna sen är det klart då ;) (lägger upp bilder då)

Men aa ska klä på mig och fixa mig nu skriver sen :)♥


haha lillebror ville vara med på bild :)

Kommentarer

Postat av: Lea

Publicerad 2010-05-10 08:40:16

haha naaaw vad gullig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela